Thursday 31 January 2013

Nike Air Max behandlingstid høy kvalitet varer er livet

"Derfor kan jeg bare bære ned, selv om det kroppen vondt igjen smerte torde ikke uttale et ord. nike free 2 ene siden, må jeg jobbe hardere for å lære kunnskapen lært av dekan, og bare ønsker å nike mer overlegen eneste håp tidlig adopsjon, så det kan bli kvitt hele dagen på barnehjemmet mobber uten evne til å motstå situasjonen. "

"Dagen vil komme en dag fra en lever, jeg var seks år gammel, en dag barnehjem billige nike sko middelaldrende mann av en politiuniform, noen intelligens test for meg, noen sammenheng med rektor en samtale noen få ord, satte de meg bort fra barnehjemmet. Senere lærte jeg at denne middelaldrende mann viste seg å være sekretær for National Intelligence Agency, nike hvert år over hele landet for å identifisere de begavede barn, og deretter utdannet som beste agenter for å tjene landet. "

"Jeg opprinnelig trodde han var godhjertede mennesker adopsjoner, der tanken på min hellish liv før nike free run nettopp begynt. Sekretær til å sende meg til treningsleir av de nasjonale super agenter her, vil jeg ha 15 timer i døgnet nike tidsbruk i den brutale kaldblodig trening, infiltrasjon coach outlet, trap, sprenging, må kamuflasje, lur, sniper, drap, slåssing, tyveri, dechiffrere, dekode, og hver og en lære, men ikke på langt nær strenge nike minste de menneskelige instruktører også forsøker å gjøre vårt beste, fordi sekretær har alltid sagt at jeg ville bli landets mest fremragende agenter. "